با خرید کنسول های بازی پلی استیشن و ایکس باکس یک کیف رایگان هدیه بگیرید | 09122898074 02166703648 اقساطی بخرید

سبد خرید شما

لیست مقایسه محصولات

بهترین بازی های پلی استیشن 4

پلی استیشن4 یکی از بهترین و محبوب ترین پلی استیشن های جهان است که طرفداران خاص خود را دارد. این کنسول بازی محبوب برای طرفداران بازی های ویدیویی، سرگرمی بیشتری را فراهم میکند. میتوانیم بگوییم این محصول دارای چندین بازی بسیار محبوب و جذاب است که به خودی خود ارزش تجربه شدن را دارد. بازی هایی که در PS4 منتشر شده است دارای سبک های مختلفی از جمله اکشن، ماجراجویی، مسابقه، ورزشی و غیره میباشد. 

در فروشگاه یگانه استور میتوانید انواع کنسول های بازی نظیر کنسول بازی Playstation5، کنسول بازی playstation4 Pro، کنسول بازی نینتندو، کنسول بازی Steam Desk و غیره را تهیه نمایید. در ادامه به معرفی بهترین بازی های پلی استیشن 4 میپردازیم. با یگانه استور همراه باشید.

بازی پلی استیشن 4 بنام The Last of Us Part2

بازی پلی استیشن 4 بنام The Last of Us Part2 یک بازی در سبک اکشن- ماجراجویی میباشد. این بازی بی شک یکی از بازی های موفق و محبوب است که نسخه ابتدایی آن در سال 2013 برای پلی استیشن منتشر شد، که تقریبا یک سال بعد، یعنی در سال 2014 برای پلی استیشن 4 منتشر شد. در نسخه دوم این بازی اتفاقات 5 سال پس از بازی The Last of Us Part1 را نشان میدهد و در آن میتوانید نقش الی و جوئل را بازی کنید.

بازی پلی استیشن 4 به نام Horizon Zero Dawn

بازی پلی استیشن 4 به نام Horizon Zero Dawn در سال 2017 به وسیله کمپانی Guerrilla Games عرضه شده است. میتوانیم بگوییم این بازی برای افراد بالای 16 سال بسیار مناسب میباشد زیرا کاراکتر اصلی بازی دختر باهوش، بی باک و قوی به نام ایلوی است که در طول پیدا کردن جواب سوالاتش دچار چالش و اتفاقات جالبی میگردد. صدا گذاری بازی بسیار جذاب بوده و موسیقی بکار رفته در آن هیجان بسیار بالایی دارد. صدا و دیالوگ های کاراکتر اصلی بازی انقد جذاب است که گاهی حس واقعی بودن آن را خواهید داشت.

بازی پلی استیشن 4 بنام God Of War

بازی پلی استیشن 4 بنام God Of War

God of War یک بازی ویدئویی بسیار جذاب در سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط Santa Monica Studio ساخته شده و توسط Sony Interactive Entertainment برای کنسول PlayStation 4 منتشر شده است. در این بازی شما نقش Kratos را بازی می‌کنید، یک جنگجوی قدرتمند با خشمی بی‌نهایت که به جستجوی انتقام از خدایان یونانی پرداخته است. God of War با داستان فوق‌العاده، گرافیک این بازی به شدت واقع گرایانه به نظر میرسد و تمامی 6 قلمرو دنیای نورس به بهترین شکل ممکن پیاده شده است. طراحی بسیار خوب چهره کاراکترهای بازی به بهترین شکل ممکن در این بازی قابل مشاهده است. از ویژگی های مثبت این بازی میتوان به موسیقی حماسی و احساسی آن اشاره نمود که به خوبی گیمر را در خود غرق میکند تا تحت تاثیر بازی قرار بگیرد.

بازی پلی استیشن 4 بنام The Last of Us Part2

بازی پلی استیشن 4 به نام Until Dawn

اگر به دنبال بازی در سبک ماجراجویی و ترسناک هستید. بازی Until Dawn بهترین گزینه است. این بازی بر اساس ژانر اسلشر نوجوانان ساخته شده است و در این بازی میتوانید کنترل 8 شخصیت را در دست بگیرید. اگر از جمله افرادی هستید که تمایل دارید تا سحر مشغول بازی باشید که گرافیک خیره کننده ای را داشته باشد، Until Dawn بهترین گزینه است. در این بازی شخصیت ها به خوبی توسعه یافته اند و شما میتوانید با مشاهده داستان هایشان، با آنها ارتباط برقرار کنید.

بازی پلی استیشن 4 به نام Until Dawn

بازی پلی استیشن4 بنام Uncharted 4

بازی Uncharted 4 یک بازی ویدیویی در سبک اکشن ماجراجویی است که توسط شرکت ناتی داگ تولید شده است. ماجرای بازی بدین گونه است که ناتا(نیت) در جستجوی گنج هنری ایوری که سالیان درازی است که گم شده است، به برادر خود سم می‌پیوندد. گرافیک این بازی به قدری واقعی است که هنگام بازی کردن محو داستان بازی میشوید.

بازی پلی استیشن4 بنام Uncharted 4

بازی پلی استیشن 4 بنام Bloodborne

بازی Bloodborne یک بازی منحصر به فرد و پیچیده می باشد که اگر آن را امتحان کنید به هیچ عنوان آن را فراموش نخواهید کرد. بازی Bloodborne برای اولین بار در تاریخ 24 مارس 2015(4 فروردین 1394) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شد. این بازی یک بازی به سبک اکشن است که داستانی جذاب دارد. در بازی بلادبورن شما با دنیایی از خشم و موجودات اهریمنی روبه رو میشوید و برای از بین بردن آنها به صبر، فداکاری و قدرت احتیاج دارید. این بازی به عنوان یکی از برترین بازی های نقش آفرینی معرفی شده است. که گیمرها را در دنیای ترسناک و تاریک، ساعت ها غرق در وحشت و لذت میکند.

بازی پلی استیشن 4 بنام Bloodborne

بازی پلی استیشن 4 به نام The Last Guardian

The Last Guardian یک بازی ویدیویی سوم شخص به سبک اکشن و ماجراجویی میباشد. داستان بازی درباره پسری است که با حیوانی عظیم الجثه به نام تریکو به ترکیبی از عقاب و گربه است، دوست شده است و به همکاری این حیوان از دست نگهبانانی که دنبالشان هستند بگریزند. گیمر در هنگام بازی، کنترل پسر بچه را برعهده دارد و باید با اعمال دستوراتی که به تریکو میدهد این حیوان را کنترل نماید، به او غذا دهد و برای بالا رفتن از مکان های مرتفع از این حیوان استفاده کند. در این بازی میتوانید ارتباط صمیمی پلیر و تریکو را در طول بازی مشاهده نمایید.

بازی پلی استیشن 4 به نام The Last Guardian

0 نظر

برای ثبت کامنت به مقاله باید وارد شوید