با خرید کنسول های بازی پلی استیشن و ایکس باکس یک کیف رایگان هدیه بگیرید | 09122898074 02166703648 اقساطی بخرید

سبد خرید شما

لیست مقایسه محصولات

معرفی بازیگران بازی OD

بازیگران بازی OD در رویداد   the game awards سر و صدا به پا کردند. Od  مخفف نام بازی overdose نیز می باشد. od جز اولین بازی های انحصاری برای سری ایکس باکس نیز می باشد. در ادامه به معرفی بازیگر های بازی od نیز می پردازیم.  با ما همراه باشید.

سوفیا لیلیس

بیشترین شناخت درباره سوفیا لیلیس (Sophia lilis) به زمانی بر می گردد که سوفیا بازیگر بورلی مارش بوده است. با توجه به ایفای نقش سوفیا در فیلم های ترسناک مانند: it  و chapter two شانس انتخاب آن برای بازی od بیشتر شده است و هم اکنون یکی از بازیگران است.

معرفی بازیگران بازی OD

هانتر شفر

هانتر شفر (hunter schafer) یکی از ستارگان بازی od  به حساب می آید. هانتر شفر در فیلم hunger game  نیز ایفای نقش کرده است.

هانتر شفر

اودو کایر (udo kier)

اودو کایر را همه می شناسند چرا که تاکنون در صد ها فیلم بازی کرده است. از دیگر فعالیت های اودوکایر می توان به بازی های ویدئویی اشاره کرد.

مارگات کوالی

مارگات کوالی

خبر حضور مارگارت کوالی در بازی od بسیار زیاد شده است.  شایعات حضور مارگارت کوالی از زمانی شروع شد که تصویر مارگارت کوالی در اولین مراحل تولید این بازی لو رفت. از سوابق مارگارت کوالی می توان به همکاری آن با کوجیما  اشاره کرد. با توجه به شایعات و نگاهی به سوابق مارگارت  می توان گفت احتمال حضور کوالی در نقش ماما بسیار زیاد خواهد بود.

شایعات

تاریخ انتشار بازی od

تبلیغات برای انتشار این بازی توسط کوجیما در ماه های آینده انجام خواهد شد. اما نمی توان زمان دقیق انتشار آن را حدس زد و اعلام کرد. . همچنین ممکن است جردن پیل در انتخاب بازیگران این بازی دخالت کند و همه چیز تغییر کند. البته که همه این صحبت ها در حد حاشیه است و مشخص نیست دقیقا چه اتفاقی خواهد افتاد.

0 نظر

برای ثبت کامنت به مقاله باید وارد شوید