با خرید کنسول های بازی پلی استیشن و ایکس باکس یک کیف رایگان هدیه بگیرید | 09122898074 02166703648 اقساطی بخرید

سبد خرید شما

لیست مقایسه محصولات

سوال هایی که حتی تریلر به آن جواب نداده است

همانطور که می دانید در روز های اخیر تریلر بازی GTA 6  منتشر شده است. واکنش گیم پلی ها به منتشر شدن بازی GTA 6 بسیار زیاد بوده است. محیط بازی GTA 6  شباهت بسیاری به شایعاتی دارد که قبل از منتشر شدن آن وجود داشته است. قابل کنترل بودن دو پروتاگونیست برای گیم پلی ها بسیار جالب بوده است. اگر ذهن شما هم پر از سوال درباره بازی GTA 6 است در ادامه با پاسخ کامل به این سوال ها همراه ما باشید.

 لوسیا تنها شخصیت قابل کنترل بازی است؟

لوسیا پروتاگونیست اولین تریلر بازی GTA 6  است. البته یک شخصیت دیگر در بازی وجود دارد که همراه همیشگی لوسیا است. جیسون در بازی GTA 6 به همراه لوسیا مشغول ماجراجویی است و آن را همراهی می کند. اما نمی توان به صورت دقیق گفت که جیسون نیز همانند لوسیا قابلیت کنترل کردن دارد یا خیر؟ اما می توان گفت که جیسون یکی از شخصیت های مهم و اصلی بازی را تشکیل می دهد که نمی توان با قاطعیت درباره آن نظر داد.

 بازی GTA 6

اتفاقات بازی GTA 6  با آینده GTA 7 ارتباط دارد؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که ممکن است کاراکتر های این بازی را در GTA7 نیز مشاهده کنید.

شخصیت های مهم GTA 6  در GTA 7: (جانی، تونی پرنس، نیکو بلیک)

 بازی GTA 6

میزان اهمیت شبکه های اجتماعی در بازی GTA6

یکی از مهم ترین مسائل در تریلر بازی GTA VI  تمرکز افراد سازنده بر روی  شبکه های اجتماعی است.  با استفاده از رایج بودن استفاده از بخش لایو اینستاگرام تیم سازنده تریلر تصمیم گرفته اند تا شبکه های اجتماعی را در بازی GTA6 در نظر بگیرند. در نهایت سیستم به گونه ای خواهد بود که کاراکتر های بازی توانایی برقراری ارتباط با سایر شخصیت های بازی را داشته باشند.

 بازی GTA 6

سیستم شبکه های رادیویی در بازی GTA6

در تمام نسخه های بازی GTA6 سیستم شبکه رادیویی وجود دارد. سیستم های شبکه رادیویی به شما کمک می کنند تا موسیقی های متنوعی را گوش دهید. پخش شدن موسیقی فضای بازی را برای گیم پلی ها هیجان انگیز خواهد کرد. به دلیل جذابیت سیستم رادیویی تیم طراح بازی سعی می کنند تا این سیستم را همیشه در فضای بازی خود داشته باشند و همواره آن را بروز کنند. در آینده ممکن است گیم پلی بتواند موسیقی مورد علاقه خود را به بازی GTA6 اضافه کند.

 بازی GTA 6

طراحی بخش آنلاین در GTA VI اتفاق افتاده است؟

جذاب بودن فضای بازی GTA  باعث می شود تا بازیکنان بسیاری به سراغ آن بروند. یکی دیگر از اتفاقاتی که باعث جذب بازیکن می شود استفاده از یک فضای آنلاین اختصاصی است. بنابراین اگر بخش آنلاین به بازی GTA VI  اضافه شود یک آپدیت بزرگ اتفاق افتاده است. آنلاین بودن بازی به گیم پلی کمک می کند تا بازیکن ها به صورت هم زمان در جهان نسخه پنج و ششم بازی کاوش کنند.

 بازی GTA 6

منتشر شدن بازی GTA6  برای کامپیوتر حقیقت دارد؟

هم اکنون بازی GTA6 را می توان در پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس اجرا کرد. اما این موضوع به این معنی نیست که بازی GTA6 برای کامپیوتر منتشر نخواهد شد. ممکن است با فاصله چندین ماه پس از انتشار نسخه اصلی برای ایکس باکس ها شاهد منتشر شدن این بازی برای کامپیوتر هم باشید.

میزان بزرگی نقشه بازی GTA6

نقشه بازی GTA6 بسیار بزرگ است و برای حدس میزان وسعت آن می توان لس سانتتوس را مثال زد.

0 نظر

برای ثبت کامنت به مقاله باید وارد شوید