با خرید کنسول های بازی پلی استیشن و ایکس باکس یک کیف رایگان هدیه بگیرید | 09122898074 02166703648 اقساطی بخرید

سبد خرید شما

لیست مقایسه محصولات

بازی Exodous معرفی شد

استودیو Archetype  در رویداد the game award 2023 اولین بازی خود را معرفی کرد. بازی Exodous توسط صدا پیشه اصلی این بازی  متیو مک کانهی معرفی شد. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی Exodous هستید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

معرفی بازی Exodous

بازی Exodous گیمر را دعوت به تمرکز بر روی کسب اطلاعات بیشتر درباره محیط بازی می کند. محیط بازی برای گیم پلی ها بسیار ناشناخته و جالب است. همچنین اسلحه هایی که برای مبارزه در اختیار گیم پلی قرار می گیرند از قدرت های فوق العاده ای بهره می برند. استودیو Archetype توسط افراد با تجربه و سابقه کار ساخته شده است. تهیه کننده و کارگردان بازی Exodous به ترتیب جد رابرتسون و جیمز اولن هستند. در آخرین صحبت هایی که با این دو نفر انجام شده مشخص است که آینده بازی Exodous بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

 مختصری درباره ایده بازی Exodous

ایده بازی Exodous شباهت بسیاری به فیلم intersteller دارد. در فیلم  intersteller شاهد دستکاری زمان بوده اید. یک مرد به اسم جوزف کوپر تنها چند دقیقه بر روی یک سیاره آبی قرار گرفته و سپس به سفینه خود باز می گردد سپس متوجه خواهد شد که آن چند دقیقه کوتاه معادل با 33 سال زمینی بوده است. زمانی که جوزف کوپر به زمین بر می گردد فرزنداش را به کلی از دست  داده و زندگی قبلی آن با گذر زمان بسیار عوض شده است. ایده بازی Exodous نیز شباهت بسیاری به فیلم  intersteller دارد.

 

بازی Exodous

 

 شکاف های زمانی در بازی Exodous

در بازی Exodous توجه به کوچیک ترین اتفاقات نیز مهم است چرا که شکاف های زمانی زیادی در حین بازی ایجاد خواهد شد که باید به آن ها توجه کنید. فرض کنید یک شکاف باز شده و قصد دارید که جان سه دانشمند را نجات دهید اما با وارد شد ن به آن شکاف زمان بسیار سریع تر از زادگاه شما خواهد گذشت. چیزی حدود سه برابر سریع تر از کره زمین درنهایت اگر گیم پلی در چنین موقعیت هایی تصمیم درستی را نگیرد متوجه تاثیر منفی آن بر روی انجام ماموریت های موجود در بازی خواهد بود.

0 نظر

برای ثبت کامنت به مقاله باید وارد شوید