با خرید کنسول های بازی پلی استیشن و ایکس باکس یک کیف رایگان هدیه بگیرید | 09122898074 02166703648 اقساطی بخرید

سبد خرید شما

لیست مقایسه محصولات

بازی Assassin’s Creed Mirage

بازی جدید Assassin’s Creed Mirage  با وعده های که قبل از رونمایی درباره آن گفته شده است متفاوت است. قبل از رونمایی از بازی اساسین گفته شده بود که دشمنان را به هر شکلی که بخواهید می توانید بکشید و درخیابان ها پرسه بزنید و در لحظه مناسب ناپدید شوید. اما این ادعا ها هیچوقت در بازی اساسین به واقعیت نپیوست. در ادامه به معرفی کامل بازی sassin’s Creed Mirage   خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

 

بازی اساسین

 

معرفی بازی Assassin’s Creed Mirage

مکانیک گیم پلی های قسمت اول نیازمند بهبود بوده اند که در این بازی این مشکل برطرف شده است. سبک و سیاق بازی Assassin’s Creed Mirage به طور کلی تغییر کرده و یک نقش آفرینی جدید را ایجاد کرده است. یکی از تغییراتی که در بازی اساسین ایجاد شده به دلیل تغییر مسیر ها به ریشه های مجموعه نیز می باشد. در نسخه قبلی بازی اساسین روند بازی به این شکل بود که سیر تا پیاز هر ماموریت به بازیکن گوشزد می شد. اما در بازی جدید  ssassin’s Creed Mirage این مسئله تاخیر پیدا کرده رویه جدیدی برای پیش رفتن بازی در نظر گرفته شده است. در بازی جدید بازیکن مجبور است با محیط بازی تعامل بیشتری داشته باشد و اطلاعات لازم را کسب کند. بنابراین ممکن است در طی بازی جدید اساسین از بازکین خواسته شود  تا برای مثال یک فردی در فروشگاه پیدا کند.  بازیکن در مسیر پیدا کردن فرد مورد نظر مجبور است تا با فروشندگان فروشگاه صحبت کند. البته باید بدانید که اجباری برای برقراری ارتباط با فروشنده ها نیست و با اطلاعات اندکی که در اختیار دارد هم می تواند به جستجو فرد در فروشگاه بپردازد. در بازی جدید به بازیکن اطلاعات کمی داده می شود و در ادامه بازیکن باید به جواب برسد. البته باید بدانید که اطلاعاتی اندک درباره آیتم های خاص به بازیکن داده خواهد شد.  برای پیدا کردن آیتم مورد نظر با اطلاعات اندکی که در اختیار دارد بازیکن باید در بازار به دنبال آیتم مورد نظر بگردد. اگر با توجه به اطلاعات اندک و جستجو بازیکن در بازار آیتم پیدا نشود بازیکن باید به صحبت های اطرافیان خود گوش فرا دهد. در چنین شرایطی متوجه دو سرباز در حال مکالمه خواهد شد که آیتم مورد نظر را به همراه داشته و در محل خاصی گم کرده اند. در چنین شرایطی بازیکن باید در آن لوکیشن به دنبال آیتم مورد نظر بگردد.

 

بازی Assassin’s Creed Mirage
 

کشتن بی صدای دشمن از پشت سر در بازی اساسین

در دیگر بازی های مشابه Assassin’s Creed Mirage لذت کشتن دشمن بدون صدا و مخفیانه از بازیکن گرفته شده است. اما در بازی Assassin’s Creed Mirage قابلیت کشتن دشمن از پشت سر وجود دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های بازی اساسین کشتن لذت بخش دشمن بدون متوجه شدن آن است. بازی Assassin’s Creed Mirage شباهت زیادی به  بازسازی نسل نهمی نسخه 2008 دارد. بازی Assassin’s Creed Mirage به شرکت یوبیسافت ثابت می کند که برای موفقیت نیازی به نقشه های عظیم و گسترده کردن مکانیک های نقش آفرین نخواهد بود. بازی Assassin’s Creed Mirage در تاریخ 13 مهر برای استفاده در کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر شده است.

0 نظر

برای ثبت کامنت به مقاله باید وارد شوید