با خرید کنسول های بازی پلی استیشن و ایکس باکس یک کیف رایگان هدیه بگیرید | 09122898074 02166703648 اقساطی بخرید

سبد خرید شما

لیست مقایسه محصولات

استودیو Remedy با بازی Alan Wake 2 استاندارد گرافیک بازی‌ها را جابه‌جا کرد

بازی Alan Wake 2 یکی از نوآوری های جدید استودیو Remedy است. استودیو Remedy بازی های مهیج با گرافیک قوی و محیط های جالبی را ارائه می دهد. هر بازی جدید این استودیو دارای یک محیط خاص و جدید است که گیمر ها علاقه مند به تجربه آن هستند. در این مقاله ما قصد داریم بازی Alan Wake 2 را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

 

بازی alan wake2

 

معرفی بازی Alan Wake 2   

تجربه بازی Alan Wake 2 در پلی استیشن 5 بسیار هیجان انگیز و لذت بخش خواهد بود. نورپردازی در بازی Alan Wake 2  به صورت غیر مستقیم بوده و محیط بازی را به زیبایی به تصویر می کشد. بازتاب نور در محیط هایی مانند راه روها، مناطق جنگلی و فضای باز کاملا واقعی احساس خواهد شد. اگر تجربه بازی با Alan Wake 2 را داشته باشید متوجه خواهید شد که سیستم نورپردازی در این بازی به گونه ای است که انگار از پیش محاسبه شده است. از دیگر مزایای نور پردازی غیر مستقیم در بازی Alan Wake 2 شبیه سازی سایه ها در محل برخورد اجسام است. این شبیه سازی باعث می شود که به عمق اجسام اضافه شود که در نهایت محیط بازی را بسیار واقعی تر نشان خواهد داد. به طور کلی می توان گفت نور پردازی این بازی به حدی حرفه ای است که تمام موارد مانند: پارچه های پراکنده، کف براق و صندلی های چرمی در غذا خوری بسیار طبیعی به نظر خواهند رسید. در حین بازی گیمر احساس نمی کند که در حال انجام بازی است و محیط شبیه به یک فیلم (بازی ویدئویی) از نظر آن ها خواهد گذشت.

 

Alan Wake 2

 

بررسی نکته های مهم در بازی  Alan Wake 2

بازی  Alan Wake 2دارای جزئیات هندسی زیادی است که باعث می شود صحنه های بازی بسیار فوق العاده به نظر برسند. اگر بازی Alan Wake 2 اجرا کنید متوجه خواهید شد که پنجره ها و اعلان ها در بازی بسیار کوچک تر شده اند و محیطی که در آن بازی می کنید وسعت چندانی ندارد.

پرت کردن حواس بازیکن: یکی از مواردی که استودیو Redmey به اجرای آن در بازی های خود علاقه دارد پراکنده کردن بطری های خالی آبجو، کولر های یدکی و سایر نشانه های غفلت در محیط بازی است که باید به آن ها توجه کنید.

رندر با کیفیت بالا: در بازی های سری قبل شاهد کیفیت رندر پایین بازی بوده اید اما استودیو Redmey  با یک تصمیم خلاقانه برای Alan Wake 2 و افزایش رندر باعث شده تا گیمر از اتفاقاتی که در حین بازی رخ می دهد کاملا آگاه باشد. درنسخه های قبلی که کیفیت رندر پایین بوده کاربران متوجه برخی از اتفاقات بازی نشده اند.

محدودیت در جلوه های بصری: کیفیت جلوه های بصری در بازی Alan Wake 2 بالا است اما محدودیت هایی هم دارد. از محدودیت های جلوه بصری بازی Alan Wake 2 می توان به تاثیر فیلتر ها بر سایه ها اشاره کرد. فیلتر ها باعث می شوند که سایه ها به صورت منسجم نشان داده شوند. بنابراین تغییر وضوح سایه ها در بازی باعث می شوند که عملکرد گیمر تا حدودی تحت تاثیر قرار بگیرد.

 

Alan Wake 2

 

ترفند های کاربردی بازی Alan Wake 2

همانطور که در ابتدای این مطلب گفته شد برای اجرای بازی Alan Wake 2 با کیفیت بالا پلی استیشن 5 بسیار مناسب خواهد بود. اما در این بخش قصد داریم یک ترفند برای تجربه بی نظیر اجرای حرفه ای تر بازی Alan Wake 2 را معرفی کنیم. جالب است بدانید که تفاوت شگفت انگیزی بین اجرای بازی Alan Wake 2 در پلی استیشن 5 و کامپیوتر وجود خواهد داشت. چرا که کنسول های بازی توانایی پوشش نقص نورپردازی در پلی استیشن 5 را ندارند. در کامپیوتر به دلیل وجود تکنولوژی dlss بازی با گرافیک بسیار بهتری قابل اجرا خواهد بود.

0 نظر

برای ثبت کامنت به مقاله باید وارد شوید